Gjest Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jakken min gikk i stykker. Jeg er nå 7 mnd på vei og vet ikke engang i hvilken butikk jeg skal se etter dette i. Forslag mottas med takk:)
mamma og my Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har kjøpt meg en vanlig vinterjakke på Lindex med empireliv, og der er det fortsatt god plass:) Er i uke 34. Har sett at polarn og pyret har forskjellige jakker, blant annet en fleecejakke med glidelås i sidene slik at det går an å bruke den etterpå.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Min jakke synger også på siste verset, sprekker snart når jeg sitter, hehe:) Problemet med gravid-jakker er at de er så fryktelig dyre, og bare skal brukes i 2 mnd til... Håper det snart blir veldig varmt, så vi slipper å lukke igjen jakka...
♥REBECCA♥ Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 du kan kjøpe mammajakka mi om du vill, den er sort,god plass, str xl og kjøpt på meg og magen
tvillingmamma<3 Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har kjøpt meg en kåpe på en gravid-butikk i haugesund.. Ellers så stjeler jeg jakkene til samboeren min, har (såvidt) plass der enda
Fifrildi Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har en jakke med knapper kun "over magen" som jeg kjøpte på Cubus i høst. Skulle ikke overraske meg om den nå er på salg... Den kommer til å passe resten av svangerskapet, i det minste med et skjerf foran - er i uke 33 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå