Gå til innhold

symptomer


tiriltunge:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahaha. Må eg begynne?? neida. Jeg har kvalmen, som kommer og går veldig. I dag har den vært ekstrem :-S. Ellers så er det disse hormonene, og trøttheten :P. Litt mensmurring, utflod (blank), og ømme bryster. Ja, og en mage som er blitt litt mer kvapsete og oppblåst :) Det var vel det ;) Du da Tiriltunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn bortsett fra angst og panikk.. :) hehe

 

Har vært veldig kvalm siden 5+1 (er 8+4 i dag)!

Har også hatt brunlig utflod siden 6+3 - men så hjertet banke på ul 8+1 så velger å beholde troen på at dette går bra (men det er selvfølgelig her angsten og panikken kommer inn).

 

Har veldig lite energi og trenger mye søvn.. og tror nok at samboeren min synes jeg er litt irrasjonell og sinna til tider.. hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ømme bryst,kvalm,vondt i bekkenet,humørsvingninger som ikke ligner grisen:)kviser og ekstremt trøtt...en del stikkninger i høyre og venstre side...jeg er også en del bekjymret for jeg har mistet 3 ganger før.men vi har to friske fine jenter så hvis dette går bra så blir dette nr.3:)skal på tidlig ul neste uke...gleder meg til å se for jeg er så sikker at det går bra denne gangen:)føles så likt da jeg var gravid med jentene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...