Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere opplevd "stikking" i underlivet? Jeg har enda 26 dager igjen til termin, og tror ikke fødsel er igang eller noe, men har hatt er par "stikkinger" i underlivet ikveld og på innsiden av ene låret. Det var ganske vondt, men varte bare 1 sekund eller noe sånt.

Er andregangsfødende, men ble satt igang sist pga svangerskapsforgiftning, så føler meg på en måte som førstegangs, selv om man ikke kan vite hvordan fødselen kommer til å starte uansett da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er noe de fleste har tror jeg..mange som skriver det vertfall...

har det innimellom jeg og :)

Skrevet

Jeg har hatt det siden uke 28 og hos meg var det nervesmerter!

Skrevet

Ja, det kan nok minnes som nervesmerter når du nevner det.. for det er jo ganske vondt og varer kort tid, ivertfall hos meg..

Kan ikke huske at jeg hadde sånn sist, derfor jeg ble litt usikker, men det er nok normalt. Har time hos jordmor på tirsdag, så kan nevne det da, er ikke noe som plager meg eller noe, da hadde jeg ringt fødestua. Tenkte jeg bare skulle lufte det her inne om noen hadde hatt det samme :) Greit å kunne utveksle erfaringer og.

Skrevet

Hei.

Dette har jeg hatt en god stund, men det er blitt verre de siste 14 dager. Har både stikkinger nederste del av magen og inni skjeden, dette trenger ikke å være samtidig. Har hørt at dette kan være en del av modningen av livmorhalsen/munnen, men er ikke sikker. Jeg har også en del (grefsing) ligner på at babyen ligger å kløner nedi der. Hadde det akkurat likedan forrige svangerskap også. Dette er ikke farlig, så jeg må vel bare slå meg til ro med det. At vi har litt vondt her og der er normalt sier jordmor, det er ikke smertefritt å være gravid. Jeg har termin 1 april.

Lykke til.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Regner med det er normalt ja. Jeg hadde det og inni skjeden, men har ikke hatt det i magen enda. Det er jo ikke lenge til babyen kommer, og det går jo over snart :) Jeg har termin dagen etter deg, Erlinda.

Masse lykke til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...