Gå til innhold

Asker og Bærum sykehus. Erfaringer?


Lykke Lille

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Asker og Bærum sykehus? Jeg bor i Oslo vest og det er visstnok her jeg i utgangspunktet skal føde. Skal til legen på onsdag så må vel bestemme meg til da.

 

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg fødte mitt 2. barn på Bærum. Jeg var super misfornøyd. Følte at det var skittent og ekkelt der. Vi fikk vite at vi fikk et familierom, men ble plassert i en tom avdeling i samme etg, måtte re opp sengen selv, og badet var drit ekkelt. osv osv osv

Jeg dro hjem etter 24 timer. Første fødsel var på Ullevåll! skulle ønske det var omvendt, Jeg søker meg til Ullevåll denne 3dje gangen!

ps jeg jobber selv på Bærum sykehus, og stortrives, hadde bare IKKE en bra barnselopplevelse der, Følte heller ikke at jeg ble sett&hørt av jordmor ( var der til samtaler før fødsel siden jeg hadde så fødselsangst, fikk beskjed om å skrive på et ark ting som var viktig for meg under fødsel. Det var ingen som så på dette arket da jeg kom inn for å føde!. jaja, barnet kom da ut! hahah)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaringer, men jeg har valgt å føde her i oktober. (bor i Asker)

Jeg tror det kommer helt an på legen og jordmoren du møter den gitte dagen på hvilken som helst sykehus.

Ut skal ungen alikevel:)

Når i oktober har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Asker og har valgt å føde her i oktober. Fikk ultralyddato i posten i dag :-D 28. mai. Hadde en fin fødsel på Ullevål sist og har flere kolleger som har født i Bærum og de var fornøyde. Så lenge jeg kan få epidural er jeg fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte min første der i mai '08 og var veldig fornøyd. Hadde familierom og fikk den oppfølgingen vi hadde behov for, både i forkant av fødsel og etterpå. Hadde problemer med amming i starten og fikk veldig bra oppfølging på det, også etter at jeg kom hjem.

Tilhører egentilig Ullevål, men der var det ikke plass, og skulle gjerne hatt fødsel nr 2 på Asker og Bærum sykehus, men i oktober blir det Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrekk og gru, det var helt forferdelig å lese om Elisabeth som døde av svangeskapsforgiftning der for 2,5 år siden i VG. Fikk vondt i hele meg, så meningsløst og urettferdig! Håper intenst at sykehuset har tatt lærdom av det som skjedde....slikt skal bare ikke skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...