Gå til innhold

Hvordan er det på KYPROS i midten av mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp bestilt tur til Mallorca i august. Men, det er så lenge dit, og jeg kunne helt ærlig ha tenkt meg en liten tur før den tid..

Sitter å ser på Kypros nå.. Det står i katalogene at temperaturen ligger på ca 26 grader i mai, og at det ikke er vanlig med regn på den tiden..

Noen som har erfaring, har vært der før i mai?

Setter stor pris på svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der første halvdel av mai. Det var varmt og godt på dagen, men litt småkjølig de første kveldene. Vannet var ikke så varmt og en del vind så kom mye dritt opp på strendene. Alt dette var typisk på den tiden sa reiselederne. Vanlig at det ikke ble noe særlig varme før i slutten av april.

Men vi hadde det kjempe-fint. Ikke så mye turister på den tiden så det var god plass på strendene. Kunne godt reist på den tiden igjen.

Skrevet

Ok, det taler vel for seg..

Om man kunne tenke seg å reise tilbake til et sted så var det jo ikke så galt.. Da blir det muligens Kypros i mai da, jippi ja:-)

Skrevet

Var der i siste halvdel av mai i fjor,var rundt 30+ grader på dagtid og veldig behagelig temperatur på kveldstid. Ikke så varmt i vannet, men vi oppholdt oss mest ved bassengområdet der vi hadde leilighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...