Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Som gir inntrykk av at de ikke har et problem i verden?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 At de velger andre enn meg å dele problemene sine med... Har ikke noe krav til at folk rundt meg må vise meg sine svakheter.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Det er mange som velger å se det positive da. Jeg har opplevd så mye vondt tidliger at jeg ikke kan bruke tiden på negativitet. Jeg syntes ungene mine er helt perfekte, jeg er super fornøyd med venne mine, familien min, hjemmet vårt og mannen min. Føler ikke det er noen negative ting, hvertfall ikke nå.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 jeg klarer ikke slappe av sammen med slike folk, for det er så tydelig at de vil fremstå som perfekte- noe ingen er. Jeg er mye mer avslappet sammen med folk som tør drite seg ut, tør å snakke om hybelkaninene sine, tør å innrømme feil...da føler jeg at de er ekte mennesker. Folk som virker å fremstå helt perfekte tror jeg sliter med dårlig selvtillit, hvertfall ofte.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 I utgangspunktet synes jeg det er en styrke å kunne vise svakhet. Men noen mennesker prøver å se muligheter i stedet for problemer, og "problemer" som utfordringer. Jeg selv har hatt det sååååå turbulent halve livet mitt, og har jo selvsagt noe i livet mitt som ikke er optimalt. Men jeg er lykkelig. Så hvorfor skal jeg snakke om ting i livet mitt som det er så som så med? Jeg gjør det òg altså, til venner av og til, hvis vi kommer innpå de rette temaene. Men jeg kan ikke fordra hvis noen feks sier til meg "Jeg vil bare at du skal ha det godt". Da blir jeg veldig sånn at jeg lurer på hva vedkommende mener, tror eller hva det går i... Ja, jeg har hatt et par tap i livet, men jeg er lykkelig likevel, og da er det utrolig irriterende at andre ikke kan tro på det... Tror at noen av de som ikke viser verden sine svake sider, enten ikke har så mange svake sider, eller synes det er veldig privat. Men aller flest tror jeg at folk har behov for å hevde seg selv i dette samfunnet, noe jeg synes er patetisk...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 At de ser på det som privat og gjerne snakker med andre enn meg. En fin ting det istedet for å gå rundt på jobb og gnåle om alt mulig, det er slitsomt for oss andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå