Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hver fredag har vi "avslutning" på uka, og noen tar med et eller annet å spise. Kan være kake (det er de aller fleste velger), nøtter, oppskårne gulrøtter med/dip etc. Grønnsaker/dip hadde i vi i en annen anledning for noen dager siden, og jeg har lyst til å IKKE lage kake (vi er flere som synes det blir litt mye med flott kake hver eneste uke, det er ostekaker, gulrotkaker +++) Gjerne noe uten (så mye) sukker, men gjærbakst er litt dumt - for jeg må jo lage i stand dagen før (og den gjærbaksten jeg har laget, blir ofte ikke så god dagen etter..?). Noen forslag? Skal jo ikke være for mye styr, heller? Vær så snill å hjelpe meg! (scones - ofte tørre... ?)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hva med noen gulrotmuffins eller noen matmuffins? Evt masse god oppskåret frukt?
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Ja, gulrotmuffins eller matmuffins var ikke dumt! Takk. Frukt også, men vi har fruktabonnement på jobben, så det er alltid masse god frukt tilgjengelig....
Gjest irismor Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Gulrotmuffins lettvin ferdig pakke fra Toro Matmuffins med ost og skinke. Oppskåret frukt servert med vaniljekesam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå