Gå til innhold

tidlig mage med nr.3??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei...

jeg er ny her inne:)jeg og min mann venter vårt 3 barn.

noen som har opplevd å få tidlig mage med nummer 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei...

Venter også nr tre, og føler at jeg må ut og kjøpe mamma-klær allerede. Magen er oppblåst og øm, og mine favoritt-bukser er allerede for små. Er nesten så jeg begynner å lure på om det er to der inne...;)

Må nok vente til UL, og har ikke termin før 29, så det er nok en stund til det.

Lykke til videre med spiren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Venter nr 3 med termin 21.oktober, og JA..buksene mine er for trange nå..oppblåst i magen, ømme pupper, og føler meg høygravid...

Ganske stor lettelseå lese at det er flere som har d sånn!

Lykke til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

jeg venter barn nr 3, termin 29okt, jeg har gått opp 3kg allerede, til vanlig veier jeg 54 kg. Så dette merkes godt på buksene. Har ikke spist spesielt mye heller. Kanskje morkaken osv?

stor lettelse ja at flere opplever dette.

ps

jeg har INGEN symptomer nesten... er litt bekymret egentlig. Litt øm i venstre bryst, men that's it. Med de to første (jenter) var jeg utrolig dårlig helt fra begynnelsen med ekstrem trøtthet og kvalme. Nå trener jeg og fungerer helt normalt!! noen andre opplevd dette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har kjøpt mammabukser allerede for magen kom fort ja, Mye fint på hm når det gjelder bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hie, jeg venter "bare" nr 2 men har fått en liten mage alt,

mannen min er så stolt :)

jeg føler den bare er i veien, buksene er for små toppene blir trangere, føler meg veldig oppblåst egentlig..

men magen kommer vel fortere for hvilket antal unger man har, med 1man kom magen ca uke 11-12 dennegangen uke 8..

har termin 4 okt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar:)jeg ble oppført som anonym sist men jeg er tiriltunge:)godt at det ikke bare er meg som har problemer med oppblåst mage...tror jeg må ta meg en tur på hm snart ja:)er forresten super trøttt for tiden og benytter alle ledige anledninger til å ta meg en blund på øye:)noen andre?jeg har forresten termin 24 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

jeg venter barn nr 3 og er i 8 sv.uke....jeg har allerede fått litt mage. Merker det på toppene mine, skulle holde det hemmelig i 1 mnd til

for alle, men det kan bli vanskelig....fungerer ikke å holde magen inne heller...det går ikke lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har alltid vært et A-menneske og blir fort kveldstrøtt. Men nå er det helt ekstremt. Kan sovne kl 20.00 og sove til neste morgen uten problem. Noen ganger sovner jeg så vidt jeg har kommet inn døra etter jobb. Jobber i barnehage så det er tungt nok i seg selv, men har heldigvis ingen andre problemer så er det bare tretthet jeg skal bli plaget med så skal jeg ikke klage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...