Gå til innhold

Er ikke dette bare jævlig frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle mannen og en kompis på kino.

På vei til kinoen kom de bak en fyllekjører, han kjørte vekselvis i sin og den andre kjørebanen.

De ringte politiet og holdt de på tråden hele veien, og fikk beskjed om å kjøre bak, ta nummeret osv.

De kjørte bak et stykke, før guttene til slutt kjørte over veien og inn i en snøfonn. Politiet kom rett etterpå.

Så etter å ha avhørt guttene tar de med sjåføren av bilen, men den fulle kameraten "går fri".

Her snakker vi altså en som har medvirket til potensiellt å kjøre ned og være en livsfare både for mannen min og andre trafikanter.

Det var to politibiler tilstede.

SÅ kommer han ene politimannen bort til mannen min og kameraten igjen, og spør om ikke de kan kjøre hjem den ene tufsen?

Er ikke det sinnsykt frekt? Her har han vært med i en bil som har satt dem og andre i livsfare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg ikke var frekt inntil jeg leste:"Det var to politibiler tilstede.

SÅ kommer han ene politimannen bort til mannen min og kameraten igjen, og spør om ikke de kan kjøre hjem den ene tufsen?"

Ufattelig frekt, de fikk da skysse han hjem selv. Han får nok en kraftig bot el. men ingen grunn til å holde på han kompisen.

Men;"kan dere kjøre han hjem", herregud altså!

Skrevet

Syns den var litt over kanten frekk ja!

Og de skulle jo absolutt ikke bare fått dra hjem "får å sove av rusen" liksom!

Skrevet

Jo, det er det.

Jeg hadde svart noe i retning av at vi allerede hadde blitt heftet og var sene til en avtale, eller blitt så provosert at jeg rett ut hadde sagt at det vitterlig ikke var verken min jobb eller mitt ansvar. Og ikke vil jeg ha fremmede fulle folk i bilen min heller.

Jo mer jeg tenker på det jo mer blir jeg sikker på at reaksjonen min hadde vært å bli nokså sur.

Skrevet

Ja, de hadde jo allerede betalt kinobilletter de ikke fikk nytte av, og hele kvelden på jo sånn sett ødelagt for dem, om de ikke skal kjøre hjem idioten også...

Skrevet

Kjempeflott av de å ta ansvar og følge bilsvina såpass lenge, det er nok få som hadde giddet å gjort det samme. Men veldig frekt, ja..

Skrevet

Først vil jeg si at det er veldig bra at mannen din tok ansvar og kontaktet politiet! Så vil jeg si meg enig med deg. Det er frekt!

Gjest irismor
Skrevet

Jeg må si at jeg beundrer innsatsen til din mann og hans kompis :-)

Men fyttikatta (kan sterkere ord men har lovet gubben å slutte å banne) så inni hampen frekt av politiet å spørre om de kunne kjøre fyllepassasjereren hjem. jeg synes da at din mann og kompis har gjort mer enn nok for politiet om de ikke skulle drive transport for dem også.

Men hils din mann og kompis og si at de gjorde en god ting ved å anmelde fyllekjøringen.

Skrevet

Sykt !

de kjørte ikke hjem tufsen??Hadde aldri gjort det !han har jo bein eller kan ta buss, taxi eller ringe hjem til foreldrene sine.

Synest det var frekt av politiet å i det hele tatt spør mannen din og kameraten,de hadde jo gjort en god jobb me at politiet fikk tatt de.

Ha en flott kveld twintipp:):)

Skrevet

Jo det er bare helt for jævlig frekt! Hadde det vært meg politiet hadde spurt hadde jeg EKSPLODERT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...