Knotten :) Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Er det noen som har noen gode råd mot ekstrem kvalme? Fy flate.. Kjennes ut som det bare blir enda verre når jeg spiser. Og når jeg på toppen av alt skal ta meg av en liten på 4 år så blir alt et eneste ork. Så hvis noen vet......så svar
tvillingmamma<3 Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Prøv å spise lite men ofte, og gjerne TØRR mat (knekkebrød osv).. Det fikk jeg beskjed om, men jeg greide desværre ikke å beholde noe mat uansett :/ Håper det går bedre med deg, og at kvalmen snart gir seg
2 boys & now pink Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Tørre salte kjeks ala RITZ Vann Magnesium Bilsyketbl Sjøsykearmbånd...
2+snart3 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Dersom ingen av tipsene ovenfor hjelper, kan du høre med legen din om å få resept på f.eks. Afipran (kvalmestillende). Jeg hadde veldig god erfaring med Afipran i mitt forrige svangerskap..
Knotten :) Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk for det tipset. Skal til legen på torsdag. Fikk postafen i mitt første svangerskap,men det skal man visst ikke bruke når man er gravid. Så får lide meg igjennom dagene til torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå