¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Da har endelig jeg født også,verden nydeligste jente og ho skal hete Amalie<3 Alexandra er stolt storesøster!! Fødsel startet ca 17:00 5mars og 01:33 var ho ute.. Ting gikk veldig fort på slutten så ble en vond og hard fødsel,men nå er ho her og det er glemt nå Revnet heller ikke,digg:P hehe Ho var 3510g og 51 cm lang. 35 rundt hodet:) Helt perfekt.. så nå koser jeg meg hjemme med to nydelige jenter<3 Lykke til alle sammen!!!
Samanta Fox Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye :-) Håper du og jentene får en fin og koselig vår sammen!
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye:) Håper dere får en fin tid fremover:)
minlilleHelene Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Supert gratulerer så mye. send litt fødestøv videre;)
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk:) fødestøv på vei:D Håper dere ser gulla deres snart!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 gratulerer så masse michelle:) Det var på tide, vet du har ventet et stund nå selvom vi elsket å være gravide! Er ikke lenge igjen for min del heller nå.. 44 dager til termin:D
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Gratulerer så mye og kos deg med de to prinsessene:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå