Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Å så flink du er:) Har akkurat meldt meg inn, tenkte det var lettere å bli mer bevisst på kalori inntaket hvis jeg er medlem. Men skal bare spise 1300 kalorier pr dag, wæææ hehe. Å den menyen dem foreslå er jo ikke noe fristende, desverre:( Men er motivert, skal ned:))
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg begynte 4 januar og har gått ned 12 kilo til nå. Er kjempe fornøyd med opplegget. Men det krever jo at du er innstilt på en sunnere livsstil da. Jeg spiser stort sett det samme som før, bare mindre ( MYE mindre sjokolade da, og mer frukt og grønt) Og jeg har endelig begynt å trene. Men siden du bare har fått 1300 kcal, er det lite du skal ned? Eller har du bare satt veldig kort frist? Jeg skal ned 30 kilo på 35 uker og har derfor fått 2200, og det holder lenge. Finn deg en klubb der inne, eller start en selv, det hjelper godt på motivasjonen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Ja er veldig innstilt på en sunnere livsstil, har sluttet med godteri i ukene for ett par uker siden og har allerede gått ned 1,5 kg bare av det. Jeg skal ned 7 kg på 7 uker, det er hvertfall målet. Er ikke veldig tykk, men har en stor mage som irriteterer:( Takk for tips om klubb:) Kommer vel mer og mer inn i det håper jeg. Lykke til videre:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå