:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 altså jeg er fult klar over at det er individer vi snakker om. men sånn stort sett så har et lands innbyggere særtrekk. man hører alltid om svensker, dansker, franskmenn, egelskmen, italienere. men hva med folk fra skottland? noen som vet?
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Sparsomme Glade i "ale" og "dram" Hyggeligere enn englendere
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 det var jo ikke så ille
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hi hi, ikke sant? Jeg likte skottland i hvert fall og har tenkt å reise tilbake dit en dag, yngstemann må bare bli stor nok til å kunne løpe rundt i de gamle slottene og lete etter spøkelser sammen med storebror først
prekæs Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Rødt hår og skotskruter. Og de jeg har opplevd er svært hyggelige.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2010 haha... menn i skjørt er sååå inn
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 flink med gjeterhund mange store folk derfra
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 De kommer ikke så godt over ens med briter, dermed kan vi to ha et problem.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Grådige, rødhåret, har sau, lange og kraftige, sta, og nasjonalistiske.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 7. mars 2010 haha,,.. vaktmesteren i simpson genialt jeg kan ihvertfall bekrefte at de ikke liker denne samtallen: jeg: "sånn går det når man kommer fra england" han "jeg kommer ikke fra england tenk, jeg er skotsk" jeg "drikker du te til frokost?" han "ja" jeg "ja da er du engelsk for meg" haha
gossegass Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Jeg elsker Skottland og skotter. Ja, de er "beviste" på peng:-) Men uhøytidelige, hyggelige, fantastisk aksent og hjelpsomme. Og så lite agressive. Satt en gang i en taxi, og sjaføren viste ikke helt hvor han skulle. Stoppet for rødt lys, og gikk bort til noen andre biler for å høre hvor han skulle kjøre. Ble både grønt og rødt lys igjen, og kø bak oss. Ikke et menneske som tutet, de bare ventet på at han skulle komme tilbake! Den eneste som ble stresset var meg, tenk deg det tutekoret her hjemme!
PAVEEL Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Jeg ser for meg skotter, som litt lave, muskuløse mannemenn! Altså litt sånn viking;) De har et ekstremt stilig språk! De er gjerne litt rødhårete. De elsker publivet. Mange av de driver med sauer. Egentlig kommer jeg ikke på noen negative ting med skotter i farta, og personlig synes jeg staute menn i kilt bare er NAIS!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå