Gå til innhold

Når i eggløsningsperioden slippes egget??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på et par ting ang eggløsningen...

1. Når slippes egget under eggløsning? er det 1 dagen med el-slim eller siste?

2. og når fester det seg i livmoren visst det er blitt befruktet? regnes den tiden fra 1dag i eggløsning eller fra da egget slippes??

Jeg hadde første dag med el-slim 1 mars og siste dag med el-slim var 3.

Men akkurat nå føler jeg at noe er på ferde her :P jeg har nemlig halsbrann, noe som begynte i går, og jeg har litt små stikkinger i ''livmorområdet'', og er myyye trøtt......

er kvalm i perioder, oppblåst i magen og merker at jeg har kortere lunte enn vanlig :P

men kan ting skje så fort? kan egget ha festet seg på så kort tid fra eggløsningen??

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Litt vanskelige spørsmål du kommer med der, jeg er ikke sikker så jeg vil ikke villede deg :-) Men har du sett på en side som heter www.pernille.info? Der står det alt du trenger å vite angående eggløsning og masse andre interessante ting :-)

Lykke til!

Skrevet

ja jg har sett der, men ikke funnet no spes.

men jeg får lete videre :)

takk for svar :)

Skrevet

Hei!

Hvis du med 1. EL-dag mener dag 15 i menstruasjonssyklus, så er det vel da egget løsner, ja? (Ved 28 dagers syklus.) Implantasjon tar 6-8 dager, noen ganger så lite som 5, andre ganger så mye som 12 dager. Så det er faktisk ikke helt usannsynlig at det har festet seg.

Vanskeligere å si om symptomene skyldes implantasjon eller ønsketenkning, har hatt mye humørsvingninger her i gården også, som nok skyldtes utålmodighet :D .... men nå er jeg EN DAG på overtid for ikm, så krysser fingrene! Lykke til til deg også!! :)

Skrevet

ja første el-dag var vel dag 14-15 i syklusen, og har en syklus på 28 dager.

vi er ikke prøvere, så for min del så er det ikke sånn at jeg går å kjenner etter å sånn :P

men trodde at egget løsnet på siste dag med el-slim jeg?? eller tar jeg helt feil???

Skrevet

Jeg er helt fersk prøver, så har ikke noe særlig kompetanse på slim... men du har rett ifølge pernille.info! Så da var vi tilbake ved start når det gjelder spørsmålet ditt :b

*overrekker tube med tålmodighet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...