Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 http://www.mogis.se/2010/02/jag-har-blivit-med-chanel/#comments Ikke dårlig å være 20 år med designerveske til 23 000.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 haha, det der kan like gjerne være en fake..så da har hun en fake chanel veske til 23.000 LOL ;-) Jeg har godt med penger men ikke f*** om jeg hadde giddet å sløse på slikt tull, da hadde jeg heller gitt til veldedighet altså ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå