meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hva gjør dere når babyen biter med de sylskarpe tennene når den ammes?
Gulosten™ Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg skriker så høyt at tårene spruter hos både mor og barn, også er måltidet over for den gangen. Han slutta, gitt... Haha
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Ja, det har jeg gjort i en uke. Min er nok ei treiging siden hun ikke skjønner det. Skal skrike høyere og ta vekk med en gang. Er jo dødsvondt. Om det fortsetter bare slutter jeg å amme, orker ikke dette i flere måneder til... Hun er litt over 7 måneder forresten.
Gulosten™ Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Ja det er hysterisk vondt. Det tok nok 2-3-4 uker før han skjønte greia her. Men det var høyt og morskt "AU" fra mamma, og baby på gulvet eller i vippestol, og hvis han skrek var det trøst et minutt eller noe etterpå.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Ja, jeg får fortsette med det. Tenkte å amme litt en stund til nemlig. Ikke klar for å gi helt opp enda, og hvertfall ikke pga noe så teit som biting:) Jeg har jo masse melk og alt...
mamman til to gutter Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Dytte hodet mot puppen har jeg leste at er et godt tips. Husker ikke helt hvorfor, men tror det var noe med at hvis man drar babyen vekk og den biter i puppen, så blir det bare enda mer vondt. Men hvis man dytter babyen mot puppen, så skjønner den at det er ubehagelig uten at man risikerer å nappe av sin egen brystvorte... (man skal selvfølgelig ikke dytte hardt, men bare ta hodet mer inn mot puppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå