Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Prøver å koble ut å tenke på og gjøre andre ting og ikke kjenne å se etter fødsels tegn,men det blir man jo sprø i huet av.... noen forslag her??unga er ikke hjemme heller tilfelle noe skulle skje men kjennes ikke sånn ut...går sikkert flere dager til,uker å kansje.Men er så vanskelig å koble det ut.ÆSJ!!!!Klarer ikke sove en gang....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 jeg hører ikke til her men syns det er spennende å følge med her også da;) men deg syns jeg bare synd på etterhvert:( høres jo veldig slitsomt ut å være deg nå for tiden....sjekket innom siste dagene men du grå her enda du...håper så inderlig det skjer no snart!! jeg vet ikke om jeg kan hjelpe stort men...da jeg fikk min 1 for over 11 år siden gikk jeg laaaaaang tur men du har sikkert prøvd det som prøves kan....jeg fødte ihvertfall den samme kvelden etter at vannet gikk etter den lange turen:) lykke til ihvertfall!!!
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Hei Ate... Ikke noe action hos deg enda ser jeg....men du...fikk du med deg det tipset ei fra 2 tri hadde på et anna innlegg her? Høres kanskje litt vulgært ut men det gjalt bryststimulering og stimulering av vortene...dette får livmoren til å trekke seg sammen(det samme skjer under amming..)og KAN jo virke...aner ikke jeg altså:-)))) Bedre det tror jeg enn at du sliter deg helt ut på fysiske ting....:-)
myrsa Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har et par tips , har selv nå spist kanel med risgrøt ;P Hehe. Kanel skal hjelpe til, og bringebærbladte har jeg drikki.. Har hatt 2 kraftigere kynnere/rier etter inntak av dette.. vet ikke om det hjelper.. Men går jo ann å prøve jeg snakket med føden istad, fikk beskjed om å legge meg å slappe av.. Har ikke lyst å slappe av, har lyst å få bort vondtene og bli ferdig Er visst "fødekø" på fredrikstad sykehus idag Lykke til og jeg krysser fingrene for oss begge og håpe at det skjer noe for oss asap!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Takk for tips,har ikke risgrøt her nå,men fuker kansje med havregrøt å?
Samanta Fox Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Stakkars deg, nå har du jo ventet så lenge.... Kanskje det beste tipset nå er å bare koble ut alle tips og få tankene over på noe annet. Blir kanskje litt som å vente på en forsinket mensen uten av man er gravid av den grunn. Kanskje du bare må si til deg selv at nå må du og babyen bare slappe helt av og la fødselen komme når det er meningen at den skal komme. Kanskje stressnivået ditt med å ikke få føde snart hindrer prosessen med å sette den ordentlig i gang? Jeg venter som deg nå og aner egentlig ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå, men jeg forsøker å tenke at min jobb nå er nettopp bare å vente, for at kroppen min, psyken min, babyen min og babyens pappa skal bli klare til store endringen :-) Ta deg et langt bad med en god kopp te og rolig musikk og la tankene få flyte rundt på alt og ingenting. Gode ønsketanker sendes til deg :-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg spiste et tungt måltid jeg, raspeballer, når jeg la meg til middagshvil - boom! der startet det:-) Havregrøt går også bra btw, kanel er stikkordet;-) Stimulering av brystvortene hjelper og sex... men det er lite fristende;-) Har ikke fått med meg hvor langt over du er jeg?
vero:o) Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 hvor mye over termin er du da?jeg gikk 14 dager over.... tror ikke det er noe vits i å stresse kommer når de vill uansett hva du eter eller gjør :)slapp av den lille tia du har igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå