Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har hatt min desidert verste natt på lenge, våknet hver halvtime fordi jeg var så tett i nesen(superforkjølet) og måtte tisse heeeele tiden. Tydeligvis så er den beste hodeputen til lillegutt blæren min. Andre som har hatt en forferdelig natt? Helt utslitt nå
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Doturene begynner å komme ganske ofte her også.. Blæ! Men du får trøste deg med at det er søndag, så du kan sove litt innimellom;-) Jeg kan ikke sove enda da.. Har en oppgave som jeg skal levere ikveld... snart ferdig da.. men dem blir dååårlig:-s blæ..
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Uff, nei oppgaver er ikke gøye Skal på middagsbesøk om ikke så lenge så får ikke presset inn noen søndagsdupp. Triste søndag idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå