Gå til innhold

Verste natt på lenge :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt min desidert verste natt på lenge, våknet hver halvtime fordi jeg var så tett i nesen(superforkjølet) og måtte tisse heeeele tiden.

Tydeligvis så er den beste hodeputen til lillegutt blæren min.

Andre som har hatt en forferdelig natt?

Helt utslitt nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doturene begynner å komme ganske ofte her også.. Blæ! Men du får trøste deg med at det er søndag, så du kan sove litt innimellom;-)

 

Jeg kan ikke sove enda da.. Har en oppgave som jeg skal levere ikveld... snart ferdig da.. men dem blir dååårlig:-s blæ..

Skrevet

Uff, nei oppgaver er ikke gøye :( Skal på middagsbesøk om ikke så lenge så får ikke presset inn noen søndagsdupp. Triste søndag idag :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...