Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Er det heeelt ut å kjøpe ny mobil nå som ikke er touch? Vil det ikke skje mye med kvaliteten på "touchfronten" slik at det kanskje er likegreit å vente med å kjøpe touch til neste gang? Jeg er helt uvitende på feltet men trenger ny mobil, hjelp!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har Sony Ericsson w995. Kjempefornøyd Dette er ikke en touchmobil, men den ble kåret til Årets mobil ifjor
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 jeg har selv Iphone 3G, men hadde nok ikke tatt den, om det ikke var for at det er gave fra søstra mi.. Må ha plast deksel over skjermen, den trekker til seg alt som er av væske ol.. den har fått noen få sprøyt over seg med vann, og har nå hvite prikker i skjermen.. Slike plast deksle er dyre (10 stk koster 299 kr).. Man bør også ha deksel på baksiden (den kan sprekke).. Og det er jo ikke billig heller :-/ Laderen er drit kort, så måtte kjøpe ny, den kostet jo 200 kr også! Er mer utgifter enn noe annet... Så, ville hvertfall ikke anbefale Iphone.. Joda, den har masse kule app's ol.. MEN, hva hjelper det på utgifter? Fikk den til jul, allerede nå er det problemer med at internettet har koblet ut (da MÅ man koble den til pc'n for å få ordnet det) og den ringer opp folk MED tastelåsen på, og den ligger da bare på bordet :-S
Gjest Morn du Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Selvfølgelig trenger du ikke det:) Du må ha det du vil ha selv. Jeg har ikke byttet mobil på 3-4 år, iiiiiiik;=).
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har en Samsung 8000SJet, det er touch. Brukte laaaaang tid på å finne meg en ny, min gamle "døde" plutselig Men er iallefall kjempefornøyd med den !! ) Uvant, men det gikk seg fort til gitt...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Du kan jo kjøpe akkurat det du vil:) tror ikke noen dømmer deg, før du eventuelt kommer med en hvor du bærer batteriet på ryggen;) Jeg har iPhone, og er storfornøyd med min. Litt uvantni begynnelsen, men har overhode ikke samme opplevelse som hun over her. Kan ikke få rost telefonen nok. Men det er som sagt min opplevelse:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har hatt en touch telefon i 2 år nå, og neste gang har jeg faktisk lyst på en med taster!! Mulig jeg er litt rar, men jeg savner faktisk å kunne taste på knapper istedet for på skjermen jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Kjøpte meg akkurat en nokia med touch screen og er kjempefornøyd med den
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Hadde en i akkurat to mnd, da klarte jeg og få en ripe i skjærmen så da var det bare og finne frem den gamle igjen. Kommer aldri til og kjøpe meg touchmobil igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå