NyttNick Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hva synes dere om at folk alltid spør hva man har betalt for ting man kjøper? Greit nok at de spør hva man betalte for jakka eller skoene, men når de spør om "større" ting sånn som hunden eller bilen vet jeg ikke helt hva jeg skal svare. Noen ganger sier jeg bare "nok" eller "mye", mens andre ganger sier jeg hva den kostet. Ikke at jeg skifter bil så ofte da men.. :-)
blåbæret Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Da svarer jeg hva den kostet De gangene jeg spør noen direkte om pris så er det fordi de har kjøpt noe jeg har lyst på selv og derfor lurer jeg på prisen. Skjønner ikke hvorfor alt skal være så hysj hysj jeg.
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Det kommer jo helt an på hvem som spør! Om det er noen som ikke har noe med det å gjøre svarer jeg rett og slett det ; det har ikke du noe med!
mer enn bare mor Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 om noen spør meg om hva bilen kostet så sier jeg det rett ut. Samme med andre ting. Ser ingen grunn til å holde det hemmelig? Jeg vet hva jeg bruker penger på, og vet at jeg bruker pengene rimelig fornuftig ut i fra mine behov og det jeg har lyst på.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 De lurer vel på hva det koster slik at de kan orientere seg innen ting de trenger eller skal ha selv? Det ville jeg trodd. Er det så farlig å si hva man har betalt for noe? jeg svarer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå