Gå til innhold

Nei til kutt i barnetrygden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri det blir kuttet i BT, den er jo på ingenting fra før av.

Skrevet

Bare for nysgjerrighet, hva mener du det burde kuttes i for å spare penger?

Skrevet

Barnetrygden burde heller væt økt, men behovsprøvd. Jeg har egentlig ikke bruk for de 970 kronene, helt sikkert mange som hadde trengt det mer enn meg.

Skrevet

Ja, for behovsprøving blir ikke dyrt.

Skrevet

Enig. Nei til barnetrygd til de som har en samlet inntekt på mer enn 300.000 kr i året (brutto). De som setter barnetrygden på sparekonto har ikke bruk for den.

Skrevet

I stedet for at (alene-)mor får barnetrygd for ett barn mer enn hun har,

 

så kunne (bidrags/helge-)far få barnetrygd for ett barn han ikke har (men likevel har utgifter til).

Skrevet

Så om du har 1 barn og 299 999 så får du, mens du ikke får om du har 5 barn og 300 001?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...