Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2632 Skriv under!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Tror aldri det blir kuttet i BT, den er jo på ingenting fra før av.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Bare for nysgjerrighet, hva mener du det burde kuttes i for å spare penger?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Barnetrygden burde heller væt økt, men behovsprøvd. Jeg har egentlig ikke bruk for de 970 kronene, helt sikkert mange som hadde trengt det mer enn meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Enig. Nei til barnetrygd til de som har en samlet inntekt på mer enn 300.000 kr i året (brutto). De som setter barnetrygden på sparekonto har ikke bruk for den.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 I stedet for at (alene-)mor får barnetrygd for ett barn mer enn hun har, så kunne (bidrags/helge-)far få barnetrygd for ett barn han ikke har (men likevel har utgifter til).
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Så om du har 1 barn og 299 999 så får du, mens du ikke får om du har 5 barn og 300 001?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå