Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Han er 2 år og 9 måneder gammel nå, og i går målte jeg ham til 94 cm og veide ham der resultatet ble 14,4 kg. Han blir jo snart 3 år, og det er vel 98 cm? Eller er det ikke det?
Joikaboll@ Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Akkurat passe, litt under gjennomsnittet. Du skal se han skyter i været bare sommeren kommer.
Lemonia Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Han har jo enda tre måneder igjen til han er tre år. Selv om han er bittelitt under gjennomsnittet (gjennomsnittet for en treårig gutt er 97 cm, 96 for jente) er han godt innenfor normalen. For å ha et gjennomsnitt må jo nødvendigvis noen ligge over og noen ligge under og det er akkurat like normalt å være 100 som 94.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar! :-) Jeg har sett han har virket litt lavere enn de andre, derfor målte jeg ham. På de alle kontrollene har han lagt akkurat på snittet, men nå synes jeg han virket litt liten, bare greit å sjekke :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Min gutt blir 3 i april og er 91 cm.... Han har alltid vært litt under gjennomsnittet. Søsteren er over gjennomsnittet, så jeg håper det jevner seg litt ut etter hvert!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Oiiii... da må jenta mi vær stor for alderen, hun fyller 2 i slutten av april å er ca 92 cm å 12kg:) men alle er jo forskjellige da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå