patella Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei ! Er det bare CFC som tilbyr IVF til single ? eller finnes det flere legedrevet klinikker ?
Ugla er mamma! Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Det er nok flere som tilbyr det: Fredriksberg: http://www.danfert.dk/ Århus: http://www.maigaard.dk/ Helleup: http://www.trianglen.dk/ er ihvertfall noen Kjenner ikke til disse altså, men du kan sikkert finne ut mer på hjemmesidene
patella Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Takk... skal sjekke med de også.. Jeg er intr. i muligheten for å få IVF uten å ha forsøkt insm.
patella Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Håper det lykkes for deg snart Ugla :-)
Ugla er mamma! Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Takk for det! Tror nok ikke de nekter deg ivf om du insisterer på det. De rådgir jo, men om pasienten har bestemt seg får du det nok som du vil. Du betaler det jo tross alt selv.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Hei Jeg hoppet rett på IVF ved Trianglen rett i utkanten av København. Veldig positiv opplevelse - fantastiske leger og sykepleiere. Valgte den ut fra anbefalinger fra egen lege (spesialist) + sendte en mail til alle aktuelle klinikker og vurderte litt etter svarene de ga... Men - den er jo hakket dyrere enn CFC da... Uansett - ønsker deg masse lykke til!!!
patella Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2010 Hei ! Gratulerer så mye Sunshinebaby70... Jeg har nå sendt mailer til de ulike, men triangelen har av en eller annen grunn kommet unna listen min selv om jeg ser den står nedskrevet tidligere her... Jeg følte at klinikken i Odense virket bra også...det virket som de hadde et opplegg i Norge også.... er så nervøs for at jeg skal "misse" disse scanningene av eggstokkene..... uff.... jeg tenker og tenker.... men skal sjekke din klinikk også...
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Det viktigste er at du finner en klinikk du selv føler deg komfortabel med og har troen på Og - det er veldig fint om du har en lege som samarbeider med den. For meg har det betydd at jeg har fått tatt en haug ultralyder både før under og etter forsøk og ikke betalt en krone - lege/klinikk ordner opp seg imellom. Ganske greit å slippe masse kvitteringer som skal sendes den ene og andre plassen etterpå for avskrivning... Ellers så var det også av betydning for meg at Trianglen ligger i Køben. Helte veldig mot Majgaard også, men den ligger i Aarhus og jeg orker ikke båten...blir så sjøsyk...og så er det så dumt om den blir innstilt når det er kort frist på å innfinne seg. Men - nå går det jo mot vår og sommer og rolig sjø Lykke til med valget!!!
patella Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2010 så Trianglen har avtaler med noen gynekologer i Norge ?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Min lege anbefalte dem fordi han hadde hatt samarbeid med dem tidligere. Jeg går til Braut (Sandnes). Ville spurt min egen gynekolog var jeg deg - hvem han/hun er vant til å samarbeide med.... Vet en annen jeg kjenner som bruker annen gynekolog her i Norge måtte betale for UL selv - men sendte kvitteringen til Trianglen etterpå for hun bruker også dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå