Gå til innhold

Mellomrom mellom nummer 2 og 3? Hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på nummer tre, men synes det er ganske slitsomt nå egentlig. har en på 15 mnd og en som snart blir tre. De er litt for tette, så jeg tenkte kanskje tre år mellom denne gangen. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel ventet med nr 3 til nr 2 var 3 år. De er mer selvstendige, sover godt, spiser selv, slutter med bleie osv.

Skrevet

Selv så synes jeg de 3 åra vi har mellom nummer 2 og 3 er for mye. Hadde jeg fått gjort det igjen så hadde jeg nok valgt ca 2 år istede. Likte mye bedre aldersforskjellen på de to eldste, der skiller det 22mnd.

Men alt er jo personlig, det jeg synes er best passer ikke for noen annen. Så du må nesten bare føle deg frem på hva du tror

Skrevet

Vi har 21 mnd mellom nr. 2 og 3. Syntes det var helt perfekt.

Skrevet

Har litt under 3 år mellom nr 2 og 3 og synes det er for mye nå som de vokser til. Mer slitsomt for foreldrene kanskje i starten når de er tette, men tror barna har mye mer glede av å være tette, og det blir mye enklere når de blir litt større.

Skrevet

Hm... Kanskje 2 1/2 år er bra da... Yngste er desemberbarn, så jeg kan godt tenke meg å få et vår/sommerbarn!

Jippi, da kan vi i så fall begynne prøvingen utpå høsten!!!! :-) Må snakke litt med mannen i kveld, tror jeg.....

Skrevet

Går også å tenker på nr 3 om dagen. Har også en på 15 mnd og en på snart 3 år. Er travelt, og minsten er en krevende liten fyr. Jeg ønsker å starte prøvinga til høsten slik at det blir minsten vil være ca 21/2 og eldste litt over 4.

Vil iallefall ha nr 3 før nr 1 begynner på skolen slik at vi kan nyte trege morgener, og ikke måtte stresse ut hver morgen for å nå skolen når jeg har permisjon.

Skrevet

Har 18 mnd mellom guttene som er 14 mnd og 2.5 år. Venter tredjemann til høsten. Blir ca 21 mnd mellom nr 2 og 3. (Ca 3 år og 3 mnd mellom første og siste.)

Skrevet

det er 3 år mellom mellomstegutt og minste jenta. Helt perfekt synes jeg! De leker kjempegodt sammen! Hadde ikke orket to tette :) mellom 1 og 2 er det 6 år. Flott det å ;)

Skrevet

Mellom 1 og 2 har vi 2,5 år - jeg synes det er for mye (spiren satt ikke før, ville ha 2 tette da, brukte 1 år på prøvingen). Mellom 2 og 3 er det 15 mnd, litt hektisk, men tror nok det blir supert når de blir litt eldste.

Mine unger er 4,5 år, 2 år og den minste er 10 mnd.

Jeg tror det ideelle er 2 år.

Skrevet

...når de blir litt eldre :-p

Skrevet

Her blir det nesten 5 år mellom 2 og 3. (Nesten 3 år mellom 1 og 2). Jeg har lest for mange innlegg her inne av mødre som har fått barn ganske tett, haha :-D

Så her blir minsten den forkjælte miniputten, med storebror og storesøster som vil passe godt på. Satser jeg på hvertfall...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...