Gå til innhold

Litt imponert over meg selv i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...jeg er til tider alt for lat, og spesielt når det er masse som må gjøres, og ettersom sambo er på sjøen i 3 mnd denne gangen, så MÅ jeg gjøre alt selv :-p, holder på med oppussing som snart er ferdig, å da har det blitt skikkelig masse rot og skitt overalt :-p.

I dag sto jeg opp til rett tid (ca kl.8.30), og har hatt masse energi :-), så har fått flyttet og ordnet ett skap, ryddet og vasket kjøkkenet, og er godt i gang med stua. Da er det vasking, rydding, og ommøblering som gjøres.

Og det er så herlig, og kjempeartig, når jeg ser hvor annerledes det blir, og så rent og pent det blir :-)

Så krysser fingrene på at det holder HELE dagen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæmpegreier! Stå på du flinkisen :)

Skrevet

:):)

Er lenge siden jeg har fått stått på så mye da, så er sinnsykt godt når det først skjer, får som regel slike "vaske/rydde-kick" så sent på kveldene at jeg kun får gjort litt da. Ellers så må jeg tvinge meg til å gjøre det som må gjøres da :-p

Men har masse energi igjen ("bank i bordet"), og får tatt enda mer iløpet av dagen nå :). Med oppussing på flere rom, så blir det utrolig mye rot, så det trengs da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...