du og jeg og vi to Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hehe, det var en setning jeg ikke har hørt før. Gratulererer;)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 hehe ja ikke sant takker
PAVEEL Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Kjæresten har også villsau, ikke så mange da, 17 stk. men skal slakte bukkene når han kommer hjem fra sjøen da. Er sauepasser nå;p De er heldigvis ikke redd meg mer nå da, kommer når jeg roper på de. Koselige dyr:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2010 veldig koselige dyr har bare 5 egne nå, alle er drektig med 1 lam hver, har akkurat kjøpt dem de går i flokk med 49 andre, + 90 hvitsau. har 6 hvitsau her hjemme nå, men de skal slaktes til høsten, skal bare ha lammene deres:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2010 mange værer hos dere nå?? tidlig lamming??
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2010 det er faktisk se og hør som betaler for villsauene våre
PAVEEL Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Ja, det er for mange...Ble ikke slakting i fjor desverre. Ble alt for tidlig lamming iallefall for noen så det er 2 lam som ikke har klart seg, blir spennende å se om det kommer flere:) Se og hør?? Hvordan det?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2010 huff.............er kjedlig når det skjer. håper på max 2 værlam til slakt. har heldigvis ikke lamming før i mai, men da er det mange på kort tid, vi telte til sammen 193 lam i dag, så det blir ett hardkjør i ett par uker. hehe ja....gladmeldingen vettu er sikkert ikke så mange som ber om villsauer
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 7. mars 2010 hehe takk, det er jo litt morro, å ikke minst godt etter all motgangen vi har hatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå