Lille meg -<3 Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Den 3 mars kom hun til verden, 7 dg før termin. Hun veide 3065 g, 47 cm lang og 33 i hode omkrets. Fødsel ganske dramatisk, og nok til at de var redd for min psyke i etteritid. Er ikke klar til å fortelle, vil heller ikke skremme andre Måtte opp til operasjon og narkose etter fødsel fordi morkaka kom ikke ut Men det fantastiske mirakelet oppveier jo alt. Med dette takker jeg for meg og ønsker alle andre lykke til..
Glad tobarnsmamma Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer!!!!!! :) Nydelig navn også.
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer med de lille prinsessa,kos dere masse og ta godt vare på hverandre:-))
fremtidoghåp Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye!!! Håper du kommer over den tøffe fødselen, og at du får kose deg maaaasse med den deilige babyen din! :-)
2010 Mammaen Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer! Kos deg med den lille jenten : )
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye! Fødsler kan være ganske dramatiske; håper du klarer å bearbeide det greit i ettertid. Kos deg så mye med lillejenta:)
Lille meg -<3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk for alle gratulasjoner.... Etterhvert skal jeg ta fram i tankene alt som skjedde i fødsel, men ikke ennå......... Nå koser vi oss med siste baby, dokka vår som vi sier :-) Lykke til alle andre..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå