Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har hatt eggløsning denne mnd, men mangler tanta. Og har foreløpig negative tester!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 hvor mange dager er du over mensen da? Mine tester slo ikke ut før jeg var 1 uke over mensen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Hei Håper fortsatt, er 2 dager over. Testet du hver dag da, el ventet du noen dager? HI
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Mensen kommer så sant ikke egget ble befrukta ;-) Tenk minst mulig på det (lett å si :-). Enten så kommer mensen etterhvert eller så tester du positivt :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Ehh... Det stemmer faktisk ikke. Jeg har utslag på eggeløsningstester, men denne er falsk da jeg har PCO. Det vil si at cyster "spiser opp" eggene. For over et år siden mistet jeg en datter i en senabort, vi begynte å prøve igjen nesten med en gang og brukte el-tester. Heldigvis hadde jeg en gu etter det ikke hadde skjedd noe på et halvt år. Ultralyd viste cystene. Jeg begynte på pergo og nå spirer det og gror
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Når jeg var 2 dager over tiden, viste testene negative. Men på den 5 dagen over såg jeg en veeeeeldig svak strek når jeg holdt den under lys, det var med Billig tester. (strimmel) Og 2 dager etter blei den sterkere, so kjøpe meg en cb og da slo det ut positiv, ei uke etter jeg ventet mensen. So krysser fingrene for deg !
Gjest ->>- Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Men da har du vel ikke faktisk eggløsning, bare en lh-stigning?
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Nå tolket jeg bare spørsmålet til HI slik at hun lurte på om mensen kom UANSETT etter el. Og svaret på det er vel enkelt nok. Er du gravid kommer mensen ikke og er du ikke gravid så kommer den før eller siden ;-) Tror vi lærte dette i 6.klasse :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har veldig uregelmessig mens, men jeg merker alltid eggløsningene mine, og mensen kommer 10-11 dager etter eggløsning hos meg (denne syklusen har jeg brukt CB fertilitetsmonitor, og hadde en syklus på 62 dager.. Hvilket egentlig ikke passer helt inn i monitorens tidsregning..hehe ). Mulig jeg har PCOS, men har aldri blitt utredet.. Hadde høyt LH-nivå ved 14 av 20 tester ved CBFM, men aldri noe utslag som tilsa at det hadde skjedd en eggløsning (ikke så rart, da den kom på dag 51..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå