Gå til innhold

Tidlig ul.


april79

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er gravid for tredje gang og er veldig glad for det. November blir kjempespennende for oss, og en ny baby i hus blir utrolig flott.

Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaringer med å ta tidlig ul, og evt i hvilken uke dere gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også to barn fra før, og tok tidlig ul på begge:)

Den siste i uke 10, bare for å sjekke at alt var okay :)

Veldig betryggende!! Man er jo så redd når man leser og hører alt mulig, men syns det var verdt de 600 kronene det kostet på Volvat å få en tidlig ul:) Man må jo gjøre det privat da, for de fleste kommunale tar bare dette om man er i risikosone eller sånne ting.. For alle får jo tilbud om det i uke 18-ish.. :)

 

Masse lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding:-)

Jeg tror nok det blir tidlig ul på meg denne gangen. Jeg har en gynekolog jeg besøker hvert tredje år, og jeg lurte litt på om jeg skulle ta turen til ham nå (selv om det bare er ett år siden sist). Han har jo ul, og kan vel sies å være ekspert på bla svangerskap.

 

Det er så utrolig spennende dette her. Selv om jeg har gjort det før og alt:-) Det er jo nesten fem år siden sist, og vi hadde ikke helt planlagt dette svangerskapet. Så du kan si at jeg er helt overveldet av lykkehormoner nå:-)

 

Masse lykke til andre november-mammaer også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kommer fra Tyskland og da er det helt vanlig med tidlig Ul når man drar til legen første gang (hos meg var det i uke 6, tror jeg...).

Men vi har også mye mer Ul i løpet av svangerskapet (mist 3 store Ul-undersøkelser), for meg føles det veldig rart her at man ikke får det automatisk :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...