Gå til innhold

"ser" mannen deres rot?støv? osv... bortskjemt mann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har måttet begynne å henge liste på kjøleskapet med ting som må gjøres-- synes det nesten er utrolig at man skal måtte gjøre det. gubben er jo over 30.

han har fått sitt eget spillerom da det er hans store hobby.- der samles alt av konsoller, spill figurer osv.. hvis han spiser deer nede som han ofte gjør så kommer deet skjelden noe opp igjen. når jeg går ned der så er det nesten alltid, pizza esker eller godis papir tom flasker og oppvask overalt..

og han støvsuger der nede en gang i skuddåret.

jeg plukket bokstavelig talt opp støv klatter der nede- så jeg må be han rydde innimellom.

andre ting?

det er visst en selvfølge at jeg rydder i ting, enten så ser han det ikke eller så gidder han bare ikke.

vaker ikke, rydder ikke, støvsuger ikke med mindre jeg ber spesielt om det. og da blir det skjelden gjort ordentlig.

vi har hatt utallige krangler om dette men kommer ingen vei med det.

men gresset er nok ikke noe grønnere på den andre siden.. for dette er den eneste dårlige kvaliteten jeg kommer på med mannen min, han er konsekvent, han er ærlig, han er en fantastisk pappa, er stabil og er veldig forståelsesfull. på alle andre punkter enn å holde huset i orden..

sutre sutre--- hehe

ser mannen din rot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ser noe og annet ikke. Vil vel si at jeg som regel er godt fornøyd med mannen min.

Han baker også brød på eget innitiativ:o)

Men han ser f.eks ikke at vi med jevne mellomrom må gå gjennom ungenes klær og se hva nytt de trenger.

I går ba jeg han om å vaske badene og gangen oppe og da vasket han trappene mens han først var i gang.

Og han er flink til å brette tøy og underholde ungene.

Skrevet

Min fikk seg Electrolux ergo rapido støvsuger for et par uker siden, og nå går han og smårydder hele tiden. Hører støvsugern går flere ganger om dagen:)

Skrevet

Du må bare lære deg måten å gjøre det på:P For mannen din kommer ikke til å "se" noe som helst uansett hvor mye du maser å kjefter.. Min samboer er helt lik.. Han SER ikke en j.... dritt.. Så vi har blitt enige om at jeg ber han gjøre det som må bli gjort, også gjør han det.. Han får gjerne en "tidsfrist" også.. Så det blir gjort litt raskt. Jeg var veldig irritert over at jeg faktisk måtte BE han om det, siden jeg mente han var en voksen mann og må ta div. ansvar når det kommer til huset.. Men jeg gav opp, så nå har vi det veldig greit.. Jeg sier at "det å det skal du gjøre".. Oogså blir det gjort..

Det positive med det- er at han bare må finne seg i det jeg sier han skal gjøre.. Uansett..;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...