Gå til innhold

førstegangsfødende, se her!!!


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

har dere begynt å handle inn noe til babyen ? jeg har ikke handlet noenting, lurer på når jeg skal begynne. klær og slikt gidder jeg ikke begynne med før jeg vet kjønnet. vogn og bilsete og disse store tingene sparer vi til, og tenkte ikke kjøpe dette før det nærmer seg slutten (eller hvis det kommer noen supertilbud). men alt det andre?? som kluter, tepper, flasker, og alt annet babyen trenger? når begynner dere med dette ? det er jo myyyye man må ha.. er det ikke litt lurt å begynne snart??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det omvendt - kjøper de dyre tingene nå (sparer og kjøper), har god tid til å orientere meg om merker og forkjelige funksjoner/priser og evt. tilbud. Ikke minst følge med på Finn for bruktkupp.

 

Foreløpig har jeg bestemt meg for hva jeg skal kjøpe av følgende ting: Barnevogn, bilsete, stellebord og seng/madrass

 

Stæsj (flasker og tepper mv.) og klær (størrelser!) har jeg ikke helt ork til å sette meg inn i ennå.... Men hvis jeg ser noe som er superfint kan det hende at jeg plukker det med meg, men det har ikke hendt ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi! Er det ikke det kosligste i hele verden? jeg har ikke begynt ennå jeg heller altså. Tror jeg fortsatt er litt redd for at det er for tidlig liksom. Selv om jeg er snart 15 uker på vei, så er jeg liksom litt små nervøs ennå jeg. Ser på ting, og sikler i vinduet, men har bestemt meg for å vente til UL i 18, sånn at jeg vet, ATTER engang at alt er bra med lille bebin min! (= Jeg ble gravid med min elskede på backpackertur i Australia, og var 6 uker på vei når vi skulle dra hjem, og jeg så slike Australian baby-uggs som jeg hadde sååååå lyst å kjøpe, som jeg heller i turde. Gjett om jeg angrer, så jeg har bestemt med for nå, at vi hvis jeg ser no knakende fint, så kan jeg.. (= Men, det er jo morsomst når vi vet hvilke farge vi kan kjøpe , er det ikke det da? GUD , så gøy det bliiiiir!!!!! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 13+3 på veg. vi har ikke kjøpt mer en et barnesete. kjøpte det pga at det var supertilbud på setet. maxicosi carbriofix+base= 2499 ,- :)

har fått et helseteppe, en body i str 50, å et sengesett av en ivrig svigermor :) men har sakt til samboer at vi skal kjøpe første klærne etter vi har vert på UL. :) men av store ting som seng, vogn osv, så tror jeg vi kjøper en ting hver måned framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ett par klesplagg i nøytrale farger, ettersom jeg ikke vet kjønnet enda. Har ikke klart å holde meg helt unna ;) Er 13+0 i dag. Skal vente med å kjøpe de store tingene til det nærmer seg, evt. om det dukker opp gode tilbud hopper vi nok på. Har begynt å se meg ut hva jeg skal ha av vogn, seng, bilsete og div. Kommer nok til å handle litt mer klær + div. etter utralyd i uke 18. Føler det er enda sikrere/tryggere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe selv enda, men har fått tilbud på vogn. Så har den lille spiren en super ivrig tante som kjøper og kjøper klær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...