kaffebønna lusker rundt Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 ett eller annet merkelig har blitt trykket på så nå funker ikke piltastene til å gå nedover eller oppover med. Trykker jeg på nedovertasten kommer jeg rett til bunnen av siden og motsatt. Vet ikke hvordan jeg skal fikse dette. Veldig veldig veldig takknemmlig for svar
kaffebønna lusker rundt Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2010 Dytter meg litt opp igjen. ingen som har hatt dette problemet før??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Det har jeg aldri hørt om før... Det kan ikke ha satt seg noe støv eller noe under tastene da som gjør at de henger seg opp??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hvis du ser på piltastene står det også pg up og pg dn, altså page up og page down på dem. Dette står i blå, brun, grå, alt etter hvilket merke du har på pcen din. Du har også en knapp nederst til venstre på tastaturet, på min står det fn med brun skrift på den, men har sett det i andre farger (og kanskje stått noe annet på) også... Når den er aktivert, på samme måte som caps lock f eks, så skriver tastene det som står med brunt / blått m.m., mens når den er deaktivert så virker tastene slik de skal virker til vanlig. Denne funksjonen er nyttig f eks for å få et tall-tastatur på lap-toper, enklere å taste kid i nettbank og sånt:) Men prøv å finne den tasten, og aktivere /deaktivere du, så finner du nok ut av problemet:)
kaffebønna lusker rundt Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Tusen takk for hjelp med god forklaring. desverre løste det ikke problemet Når jeg trykker inn fn med opp eller ned tasten kommer jeg til snarveien for justering av lyden. Når jeg holder inn fn med Pg Up eller Pg Dn er det bare snarvei for veksling av fanene jeg har oppe. Men igjen tusen takk for at du prøvde Har ihvertfall fått lært meg nye snarveier hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Har du prøvd å lukke nettsiden det gjelder? Hender noen ganger på min PC, og da må jeg bare lukke nettsiden og starte igjen, også pleier det som regel å gå bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå