Gå til innhold

Menisk og skadde leddbånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har klart å være i jobb mens dere ventet på operasjon av menisken? Blir skaden verre om man ikke holder seg i ro eller har det ingen ting å si? Håper noen vil dele sine erfaringer med meg! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann skada menisken rett før jul, han var i full jobb helt frem til operasjonen 2 februar. Var hjemme dagen etter han skada menisken, da var det legebesøk osv. Var sykemeldt 100% i ei uke etter operasjonen, og 50% i to uker etter det. Det viste seg at han hadde noen rifter på leddbåndet også, men det hadde ikk blitt verre av at han hadde jobbet de ukene. Han har forresten kontor jobb, så det ha jo litt å si hvilken type jobb du har da!!

Skrevet

Ja, det tenker jeg ogå. Jobber i barnehage jeg da.,så er veldig aktiv på jobb..

Takk for svar uansett :-)

Skrevet

Da spørs det om du klarer å jobbe, han halta noe vannvittig før han opererte, gikk 2 uker på krykker etter han datt, så begynte han å halte seg avgårde etter det. Vet du når du får operasjon?? Han har heldigvis helseforsikring på jobb, så han fikk tatt det privat, så det tok heldigvis ikke så lang tid fra det ble bestemt at han skulle opereres til han ble operert, er jo kjipt å gå å vente på sånne ting!!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...