Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Er dette vanlig ved alle fødeavdelinger, eller må jeg belage meg på å dele rom med andre. Jeg skal ta KS i Skien...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Nei, det er langt fra vanlig. Enerom er oftest forbeholdt de dråligste pasientene ved de store fødeavdelingene. Vet ikke hvordan de praktiserer det i Skien, men du kan kanskje ringe dem og høre?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Nei det er ikke noe du kan ta som en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 HI her. Hmmm, jeg har fått det de to andre gangene jeg har tatt KS. Da ikke i Skien. Første gangen var jeg dårlig da, men andre gangen var planlagt ks... vel vel.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Jeg lå på rom med to ander da jeg fikk første og hun ene hadde tatt keisersnitt og mistet mye blod. Vi bodde alle på barsel.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Alle venninnene mine som har tatt KS, måtte dele rom med andre. Men så var de i veldig god form også.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Er det ledig rom får du enerom, men de styrer ikke noe vider med saken om det ikke er det, da må det deles. Jeg fikk enerom de to første nettene etter mitt ks, men så var det fult. Måtte da dele med ei som akkurat var blitt opperert. Dro da heller hjem.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 På Ahus får du så langt det er mulig, enerom, men de kan ikke garantere noe der heller. Skien aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Jeg hadde haste ks og måtte dele rom med to andre. Var kun trøtt de første timene da jeg hadde sovet lite i mange døgn før, men formen var jo eller bra. Tenkte ikke på å spørre om enerom en gang. DET tror jeg kun skjer ved spesielle anledninger. F.eks. at du er kjent, meeeeget dårlig eller at du har "reservert" familierom for de avdelinger som har det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Syns generelt det er dårlig at man skal dele rom, ks eller ei. Sykehusopphold etter fødsel er noe annet enn vanlig. Man skal få seg så mye hvile som mulig for å komme seg fortere, det er etter min erfaring veldig vanskelig når man ligger på et rom med 2 andre og alle 3 har et nyfødt barn som ikke har noe døgnrytme. Jeg våknet mye, amming syntes jeg var slitsomt med andre rundt meg, nei, jeg reiste hjem etter 1 døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå