Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Syns de er like fine, men kommer ann på om hun får mellomnavn?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Helt klart Julia!! Det er mye vakrere- synes alle jentenavn med a-ending er mye mer feminine enn tilsvarende navn med -e på slutten. Det er noe mer poetisk og skjønt over jentenavnene som ender på -a. Julia er et av de peneste navnene jeg vet om- det gir assosiasjoner om en strålende julidag og en vakker kvinne. Dessuten er det internasjonalt
petite fleur Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Julia. Julie kjenner jeg ørten av, men ingen Julia :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Julia! Finnes ikke et vakrere navn. Det minner meg også om sommer, sol, smil, latter og skjønnhet. Det klinger som en klokke:) Det er utrolig mange Julie, men Julia er mer sjeldent og mye penere:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Julia, helt klart:) Kjenner en jente på snart 3 år med lyst langt hår med korketrekkere. Hun har de største blå øynene du kan tenke deg og hun heter Julia. For meg er det navnet helt nydelig.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Spiller nesten ingen rolle, en liker nok Julia best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå