Gå til innhold

Er bekymret for min kamerat


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært mye deprimert oppigjennom tiden. Han har hatt og har vel enda endel psykiske problemer. Bl post t stress syndrom.

 

Nå er han alene hjemme med den minste babyen og jeg fik mld i går kveld/natt om hvor fælt alt er. Vet han har hatt mye problemer i det siste.

 

Prøvde sende mld og ringe nå i dag morges med ingen svar.. Han bor flere timer unna så kan ikke gå på døren. Er også redd for å overreagere.

 

Vet han er våken for babyen er jo våken. Har prøvd å få kontakt siden klokken 8 i dag morges..

 

Hva hadde dere gjort?

 

Skal jeg ringe noen som bor i nærheten og be dem gå på døren eller overreagerer jeg?

 

Er bare bekymret :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det får deg til å slappe litt mer av, så gjør det. Ring og få noen til å ta en tur innom han.

Skrevet

Følg magefølelsen.

Kameraten din er heldig som har en god venn som deg.

Gode venner bryr seg.

Bedre å overreagere enn å ikke reagere.

Håper alt viser seg å være i orden.

Klem:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...