tre små knotter Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Må ha litt vårstemning i huset, selv om smoothie kanskje er en mer sommerdrikk.. Noen gode oppskrifter?
Ulldott Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er bruker sånne ferdige smoothie poser fra frysedisken jeg... enkelt og veldig godt
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 jeg vet ikke hvor mye jeg bruker av hver, men kanskje 1/3 av posene. Bruker fryste blåbær og bringebær, og en halv banan. Tar først oppi bær, så 50/50 med tine premium appelsinjuice og blåbær biola. Så har jeg i banan tilslutt. Må bare prøve seg frem med veske til smoothien blanders seg godt Ellers er det suuupergodt med bringebær og mango, den man får kjøpt på Cielo om de har den der du bor. Jeg tror de bruker banan, bringebær og mango, og har oppi isbiter og yogurt naturell men vet desverre ikke hva slags veske de har oppi. Kanskje bringebærbiola?
It's all about me Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Jeg bruker et eple og en kiwi pr porsjon. Lager som regel 2 porsjoner og fyller så opp med frossne bringebær til jeg har en halv liter moste bær. Så er det 1 dl juice til slutt. Oftest Coop sin blåbærjuice. Har aldri yoghurt eller eller annet lignenede i. Bare bær og litt juice.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 1/2 - 1 mango 1/2 banan Fryste jordbær/ bringebær Ca 1-2 dl appelsinjuice 1/2 boks med jordbæryoghurt Min favoritt for tiden =) Er gravid og alt skal være surest mulig, så jeg bruker jordbær og en god del appelsinjuice.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg liker det søtt! Frosne jordbær Frosne bringebær En banan Litt isbiter Appelsinjuice ca. 1 dl Yoghurt naturell Sukker eller sukkererstatning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå