Gå til innhold

Den beste smoothieoppskrift..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha litt vårstemning i huset, selv om smoothie kanskje er en mer sommerdrikk.. Noen gode oppskrifter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk frukt.no

Skrevet

Jeg er bruker sånne ferdige smoothie poser fra frysedisken jeg... enkelt og veldig godt :)

Skrevet

jeg vet ikke hvor mye jeg bruker av hver, men kanskje 1/3 av posene. Bruker fryste blåbær og bringebær, og en halv banan.

 

Tar først oppi bær, så 50/50 med tine premium appelsinjuice og blåbær biola. Så har jeg i banan tilslutt.

 

Må bare prøve seg frem med veske til smoothien blanders seg godt :)

 

Ellers er det suuupergodt med bringebær og mango, den man får kjøpt på Cielo om de har den der du bor.

Jeg tror de bruker banan, bringebær og mango, og har oppi isbiter og yogurt naturell men vet desverre ikke hva slags veske de har oppi. Kanskje bringebærbiola?

Skrevet

Jeg bruker et eple og en kiwi pr porsjon.

Lager som regel 2 porsjoner og fyller så opp med frossne bringebær til jeg har en halv liter moste bær.

Så er det 1 dl juice til slutt. Oftest Coop sin blåbærjuice.

Har aldri yoghurt eller eller annet lignenede i. Bare bær og litt juice.

Skrevet

1/2 - 1 mango

1/2 banan

Fryste jordbær/ bringebær

Ca 1-2 dl appelsinjuice

1/2 boks med jordbæryoghurt

 

Min favoritt for tiden =) Er gravid og alt skal være surest mulig, så jeg bruker jordbær og en god del appelsinjuice.

Skrevet

Jeg liker det søtt!

 

Frosne jordbær

Frosne bringebær

En banan

Litt isbiter

Appelsinjuice ca. 1 dl

Yoghurt naturell

Sukker eller sukkererstatning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...