PAVEEL Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article3551922.ece Bør leses:)
Rampongi Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Den var kjempebra!! Hvem skrev, jeg fant ikke ut hvem det var?
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Akkurat som jeg skulle sagt det selv! hehe
Bunnies by night Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Forundrer meg ikke det spøtt at Mr. Steen Jensen synes at hoppfadesen er en bagatell... Media blåser ting og opp ja... men takk og lov at denne saken faktisk kom frem. Man kan bagatellisere det så mye man vil, og unnskylde så mye man vil - men sakens kjerne er at gubbeveldet i hoppsporten må til livs. Og desverre er det kun media som kan hjelpe til med det. Og kvinnediskrimineringen og dominansen av herremenn, er faktisk nasjonalt anliggende i aller høyeste grad, ikke kun i hoppsporten.
Anne-B. Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Fantastisk tullprat. Er forsåvidt enig i at Northug skal få lov til å velge hvorvidt han vil kommentere hendelser, og at Kronprinsen bør kunne sitte i et slikt utvalg, men å bagatellisere Sagensaken er jeg sterkt uenig i.
Gjest Tale30 Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Helt enig Bunnies. Og Steen Jensen, som mener at han ikke kan klare seg på 30.000 i mnd under sin pappaperm fordi han har lagt seg til et forbruk med langt flere nuller, han kan dere få billig av meg. Når han i tillegg uttaler: "Jeg vet at enkelte må klare seg på 30.000 i mnd", så tar jeg ingen av hans uttalelser i samfunnsspørsmål alvorlig. Når han utviser så liten innsikt for den økonomiske situasjonen til gjennomsnittsnordmannen, så taler han aldri min sak uansett..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Overrasket over hvor mange som synes dette var fantastisk bra skrevet. Er vel sjeldent det kommer noe vettugt fra den kanten, noe han igjen viser med å bagatellisere Sagen/Romøren saken på denne måten.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mars 2010 #16 Skrevet 7. mars 2010 Fatter ikke at dere synes det er utrolig bra gjort å bagatellisere Sagensaken. Mistenker at dere rett og slett ikke ser forbi hoppkanten i denne saken.
LilleBjella Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Herreminhatt, er den adjektiv-orgasmen der bra skrevet? Jammen er jeg glad Ingebrigt ikke får ta mange viktige avgjørelse utenfor Stabæk fotballklubb, og at han i hvert fall ikke påvirker meg og min evne til å se viktige utfordringer i samfunnet. Hvis Kronprins Håkon får delta i den politiske arenaen og menn får ta ræva på kvinnelige kollegaer uten at media regarer, da syns JEG Norge har klikka. Syns dere virkelig at dette er bagateller????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå