Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Holdt på i hele går med startende rier og det endte i sykehus tur,alt så bra ut men riene var ikke tette nok:-( Vi skulle hjem i på vente av rier,etter ei stønn stoppet dem opp i går kveld for så å ta seg opp igjenn....La oss tidlig i går og regnet med at det tok seg opp over natten,jeg har vært våken flere ganger i natt av takene og bare ventet og ventet.Våknet kl 08 og kjente ikke en dritt og ble så skuffet og sto opp,fikk vært oppe ca 30min så starter det igjenn(og jeg HVET dette ikke er maserier,det har jeg hatt masse av nå og sist...)Men hvorfor i alledager tar det seg ikke opp???!!!!Da er det å gå å håpe å kjenne etter igjenn i dag å da:-(
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Herregud Ate,nå har jeg virkelig vondt av deg...du må jo bli utslitt av det her..Er det lenge siden du fødte sist gang? Som jeg sa til deg igår var min siste fødsel sånn....på og av til det endelig satte igang,men da gikk det fort!Den jordmora jeg har nå mener det var slik med sistejenta fordi det er bare 21 mnd mellom de to fødslene.Livmora hadde ikke rukket å bli helt på topp igjen,mente hun.Vet ikke om dette stemmer,men jeg holdt ikke på så lenge som du har gjort nå.. Krysser fingra for at det VIRKELIG tar seg opp for deg idag!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 09Linnea:-det er nøyaktig 3år siden sist,minsten var 3år sist uke.Takk for "oppmuntrung" men nå er trua borte gitt....Har sinnsykt vondt i rygg og hofter/rumpe og det kommer harde kynnere nå så riene har stoppet,blir så frustrert å vettu for må hele tiden ha en plan for de to andre barna stakkars,dem blir jo bare slengt hit og dit nå...uff dårlig samvittighet får man jo da for det:-s Termin i morra så om jeg må reise til s.hus nå så kommer jeg til å be dem om alle mulige triks dem kan for at det ikke skal stoppe evt pga barna å...men hjelper vel lite detsverre:-s Takk for at du følger med meg,godt å hvite det er noen som har litt medfølelse,for føler meg som skikkelig sytepave,men deilig å ha et sted å lufte frusterasjonene å.Takk!!! Go søndag.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Nei nå finner jeg vaske bøtta og kosten så får vi se om kynnerene går over i no annet hehe....prøve det som prøves kan. Go søndag;-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Huffamei! Skikkelig vondt av deg nå! Har fulgt med på deg en god stund nå. Vet ikke om du husker meg? Skulle hatt termin 30 jan, men mistet i ma uke 14, er nå i uke 21 så føler jeg har gått gravid i en evighet nå hehe. Ønsker deg masse lykke til. Håper virkelig det kommer igang etter litt skuring. Stooor trøsteklem til deg.
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Må ikke slite deg fullstendig ut nå da Ate;-)))) Husk at du skal løpe maraton når det kommer igang! Men for all del,skjønner deg godt,hadde sikkert gjort det samma selv...:-))
myrsa Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Er så rart for jeg har det på akkurat samme måte.. Jeg har hatt kynnere og maserier, smerter i rygg, rompe nedover i beina nå siden fredag, tok en skikkelig rengjøringsskjau igår, hadde vondt frem til morgenen idag , så ga det seg og har kommet tilbake litt igjen nå.. Men har ikke snakka med føden enda da! Kanskje jeg skal ringe å høre. Tok smertestillende igår som absolutt ikke hjalp en shit! Så var nok ikke vanlige kynnere! Taka kommer i ryggen og nedover i rompa. Og om jeg sitter så sliter jeg med å få reist meg opp og retta meg ut på en måte, har ikke hatt sånn tidligere så må jo ha noe med riene å gjøre??? Huff er lei av å gå sånn her.. En får lissom ikke slappet av heller pga en går å venter å lurer på om alt er igang eller ikke ! Lykke til
fremtidoghåp Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Håper på rask fødsel for deg nå, Ate! Skjønner du sikkert begynner å bli både sliten og møkklei!!! Håper lillegullet ditt bare plopper ut på et blunk når noe først skjer! :-) Søsteren min var inn og ut i14 dager med av-på-rier før noe endelig skjedde. men da kom snuppa på 2,5 time. Alt hadde tydeligvis modnet seg og åpnet seg underveis. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå