Ksenia & Anjem Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 kan søke om både heldag og halvdag...er det noen særlig prisforskjell? mange timer er hel og halvdag? jeg kommer til å være på sfo kl16 tenker jeg-
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 det er ikke timesbetaling på sfo.. dette er det jeg fant på sfo sine nettsider: Priser gjeldende fra og med 1. januar 2010 Fra og med 1. januar 2010 er betalingsordningen endret. Det blir lik betalingssats for alle barn i SFO fra første til fjerde trinn ut fra antall dager i uken SFO brukes. OBS: Det gis ikke søskenmoderasjon på SFO. Beregnede satser fra og med 1. januar 2010 er: •Fem dager: 2.100 kroner •Fire dager: 1.680 kroner •Tre dager: 1.260 kroner •Feriedager = kr 208,- pr dag •Dagbarn = kr 135,- pr dag
-Rime- Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Du må gå inn på komunens side og se hva som står der. det varierer fra komunne til komunne.
En_av_hver Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Prisene varierer fra kommune til kommune. Her koster tre dagen 1500 kr. Tre dager er det sammen som ettermiddagsplass hver dag... :-)
elskerlivet Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 e fleste SFO opererer med formiddags og ettermiddagsplasser, formiddag er før skolen begynner og ettermiddag etter skolen slutter. Her f.eks koster full (5 dagers) både for- og ettermiddagsplass 2100 Full etter middagsplass koster 1500,- Bare ettermiddagsplass blir regnet som en 60% plass, bare formiddag som en 40% plass.
Ksenia & Anjem Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tror nok det er best å ta vanlig heldagsplass jeg da...Som regel går han rett på skolen men av og til må samboer i morgenmøter på jobb og da blir han levert kl 7.30 når skal jeg søke om plass fra? skolen begynner 23 august..sfo åpner 1 august..kan de begynne på sfo før de har begynt på skolen? vi kan ikke ha såå lenge sommerferie så det er nok best han begynner fra 1 august... når er siste dag i barnehagen for han da? når mister han plassen sin?? må man si opp plassen selv?
elskerlivet Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Ja,kan være lurt da, blir dyrt om man må kjøpe enkeltdager innimellom, så er greit å ha hel plass så har man allltid tilbudet der, og spesietl i forhold til ferie og planleggingsdager og sånt er det jo gull.. Kan være kjekt for de å begynne på sfo før skolen starter, da rekker de å bli litt kjent føre skolen begynner Barnehageplassen har de ut juli om ikke bhg er sommerstengt
Ksenia & Anjem Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 må man skrive oppsigelse på plassen eller?
olla Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Jeg ville nok søkt hel plass ja. Vi betaler 1886 for hel plass, men bruker ikke før skolen og kun til kl 15, så jeg ville likt å kunne betalt for mindre(da vi bruker mindre). Vi måtte betale for hele august uansett når han begynte, så du kan like gjerne søke han inn tidlig. Og ja, han begynte på sfo før han begynte på skolen, så kom han litt inn i ting, før noe nytt med skolen begynte igjen. Ang barnehageplass, så må du nok betale tom 14.august, dersom du ikke sier opp plassen. Vi må si opp 3 mnd før, så om du skal si opp fra 1.august, må du levere oppsigelsen senest1.april. Vi glemte det, og satt igjen med dobbel betaling......
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 I Bergen trenger ikke skolebarna å si opp barnehageplassen, det går automatisk. Sjekk med din kommune hvordan de delte plassene fungerer, i Bergen er 60 % enten fra morgenen til 14.30 eller fra 8.30 - 15.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå