*smula* Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Noen som har erfaring med biola? Jeg har ofte drukket det når jeg f.eks har fått penicillin, for å stabilisere magen. Kan det også virke hvis man er hard i magen, altså får magen i gang? Eller har det motsatt effekt, virker bare på løs mage?
lille sprelle Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Det er mageregulerende. Dvs. at den hjelper begge veier. Både jeg og snuppa på snart 2 bruker det.
Dane Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Snuppa her må ha et lite glass hver dag for å ikke få hard avføring... Så hjelper begge veier... :-)
*smula* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Gjelder det også den med blåbær?`Blåbær kan jo gi hard mage
lille sprelle Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Tror ikke det har så stor betydning med hvilken smak du bruker, men klart - hadde unngått blåbærvarianten ved hard mage sånn for sikkerhets skyld. Det finnes også en variant med sviske har jeg sett. Svisker skal løse opp magen. (drikkevarianten)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Jeg drikker biola med blåbær, den hjelper min harde mage
NormaJean Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 vil anbefale biola med svisker mot magetrøbbel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå