Gå til innhold

Ammespørsmål....


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Tassen som var helt gal etter puppen har liksom ikke tid til å puppe så mye lengre. Han suger og så ferdig, vil leke osv. Er jo egentlig kjempe bra det.- tenker at utviklingen går i riktig retning.

 

Men vil jeg til slutt miste all melk...??? Vil gjerne amme han. Men stresser ikke med det på noen måte, bare greit å vite om den blir borte eller om den holder seg der.

 

Ellers så pumper jeg hver kveld for å ha i maisgrøten til morgen og kveldsmaten hans, så jeg presser melkeproduksjonen litt der da.

 

Noen som vet litt mer enn meg. Har hørt at det produserer det som blir etterspurt, men tenker at det er så lite kanskje at det ikke holder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det holder hvis du ammer litt, og i tillegg pumper hver kveld. Jeg vet ikke da, for jeg har sluttet å amme. Men det var fordi lillegutt ikke var noe intressert mer, og jeg synes egentlig det var helt greit.

 

Du kan jo også spørre på helsestasjonen. Vet at mange har sånn "åpen dør" en eller to dager i uken, og da kan du gå innom å spørre om alt mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her sluttet å dagamme for ca to uker siden. Da var behovet der tydeligvis ikke mer og i følge hs var dette heelt normalt. Hun blir ammet morgen, kveld og natt enda. Melken min er der enda, så lenge den blir ettespurt vil den bli produsert. Men ettersom etterspørselen forvinner vil jo også melkeproduksjonen minske...

 

Tenker at du vil ha melk så lenge han vil ha, men hold "et øye" med det.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte at den var der så lenge den blir etterspurt. Har ikke spreng lengre, og det er jo deilig det. Ja jeg ser jo at det er der og det kommer ut når jg pumper men de siste dagene har jeg ikke fått nok til frokost og kvelds. bare et glass.

 

Tenker jeg skal begynne å gi maigrøt med mme å se om han liker det. Er så glad i den med mm. Så får håpe han liker det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er så fantastisk med denne kroppen. Den tilpasser seg så fantastisk. Når etterspørselen går ned, går produksjonen ned. Herlige greier!

Du vil ha melk så lenge tassen vil ha pupp. Å amme bare morgen og kveld gir melk nok til disse måltidene. Og når det er sagt er de jo nå så store at hovednæringen ligger i de andre måltidene. Puppen er jo bare supplement..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...