Gå til innhold

Noen med revmatisme her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så engstelig, er i ferd med å utredes for revmatisme, artrose. Mest sannsynlig er det det jeg har. Stive, vonde fingerledd som ikke fungerer.

Er så redd for hvordan livet vil bli med tanke på jobb, karriere, barna, dagliglivet etc. Er det noen her som har sykdommen (eller kjenner noen som har det) og som kan fortelle meg at det går fint??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Ikke artrose da, men Bechterew og psoriasis leddgikt- gjør det skikkelig når jeg først gjør det =D

Du kan tenke som dette:

Livet blir ikke værre med en diagnose- den blir lettere!

Du har smerter nå, men når du er utredet ferdig får du omtrent kastet medisinene etter deg! Og har du en god revmatolog, gir ikke han/hun seg før du er smertefri ( så godt som ihvertfall!)

Det er tøft med "skjulte" sykdommer, og det er tøft å kombinere med små barn. Men det går! Man må bare tilpasse seg, og barn lærer fort at mamma ikke kan være med i akebakken eller at mamma ikke kan krype rundt på gulvet og leke hest. Men det er så mange andre ting man kan gjøre isteden!

Anbefaler deg å melde deg inn i revmatikererforbundet- mye gode tips og råd og hente der.

Ønsker deg lykke til og er det noe mer er det bare å sende meg en PM eller noe sånt.

( trådene her har liksom en tendens til å forsvinne laaaangt bak etterhvert.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...