Juuuunibaby <3 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Funket den bra for dere? Er bare spent på om man faktisk har funnet noe som hjelper mot atopisk eksem på alle, eller om det bare hjelper på noen
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Roet utbruddene veldig godt her! Smørte gutten så fort jeg så antydning til utbrudd, og det finnes ikke tegn til det nå. Smørte også meg selv, og nå er eksemen snart borte =D
Juuuunibaby <3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Det var slik den funket her ogå. Han hadde utbrudd da jeg kjøpte kremen første gang. Eksemet ble borte på et par dager og har ikke hatt antydning til eksem etter det! Jeeeei! Jeg blir så glad!
Juuuunibaby <3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 De kremene er geniale! Vi bruker både Babysalven, Eksemkremen, Prins/prinsesse og Kuldesalven. Vi har ikke noe eksem her i gården lengre.
Marsmammaen:) Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Det ble absolutt mye bedre, men helt borte ble det ikke. Nå er det slik at man kun ser at der er eksem om man vet det. På en måte en liten rød kant her og der:)
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Blir bedre her og, men han sier kremen svir, så vi må vel finne noe annet... Har kortison, men unngår i det lengste å smøre med den. A-kremen på krukke fungerer godt den og!
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har brukt min i et par dager nå, syntes det er mye bedre, men ikke helt borte. Men kremen fungerer bedre enn kortison. Men kan man bruke den i ansiktet? Min har noen tørre områder i panna.
Juuuunibaby <3 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2010 Jepp, min sønn hadde stort sett alt eksemet sitt i ansiktet...
Marsmammaen:) Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Mini hadde hodebunnen full av rød kløende eksem, smurte inn hele knotten før han la seg og dagen etter så det så og så fint ut Ikke har han klødd så mye heller!
Juuuunibaby <3 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2010 Så flott! Virker som den hjelper hos de fleste! Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå