Gå til innhold

Dere som har prøvd kremene fra Norvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket den bra for dere?

Er bare spent på om man faktisk har funnet noe som hjelper mot atopisk eksem på alle, eller om det bare hjelper på noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roet utbruddene veldig godt her!

Smørte gutten så fort jeg så antydning til utbrudd, og det finnes ikke tegn til det nå.

Smørte også meg selv, og nå er eksemen snart borte =D

Skrevet

Det var slik den funket her ogå.

Han hadde utbrudd da jeg kjøpte kremen første gang. Eksemet ble borte på et par dager og har ikke hatt antydning til eksem etter det!

Jeeeei! Jeg blir så glad! :D

Skrevet

De kremene er geniale! Vi bruker både Babysalven, Eksemkremen, Prins/prinsesse og Kuldesalven. Vi har ikke noe eksem her i gården lengre.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Det ble absolutt mye bedre, men helt borte ble det ikke. Nå er det slik at man kun ser at der er eksem om man vet det. På en måte en liten rød kant her og der:)

Skrevet

Blir bedre her og, men han sier kremen svir, så vi må vel finne noe annet... Har kortison, men unngår i det lengste å smøre med den. A-kremen på krukke fungerer godt den og!

Skrevet

Jeg har brukt min i et par dager nå, syntes det er mye bedre, men ikke helt borte. Men kremen fungerer bedre enn kortison. Men kan man bruke den i ansiktet? Min har noen tørre områder i panna.

Skrevet

Jepp, min sønn hadde stort sett alt eksemet sitt i ansiktet...

Skrevet

Mini hadde hodebunnen full av rød kløende eksem, smurte inn hele knotten før han la seg og dagen etter så det så og så fint ut :) Ikke har han klødd så mye heller!

Skrevet

Så flott! Virker som den hjelper hos de fleste! Fantastisk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...