Gå til innhold

kynnere ...

snart mamma til to gutter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kynnere noe med hvor lett eller hvor tøff fødsel mann har ?

Eller at fødsel nærmer seg... ?

jeg har 4 uker igjen og har ikke anntydninger til kynnere engang ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst sånn at alle har kynnere, men noen av oss merker dem ikke...

Jeg har heller ikke merket noe til noe jeg konkret kan si er kynnere, men håper da virkelig det nærmer seg fødsel likevel! Det er i alle fall 2 uker til termin...

Skrevet

Jeg har spurt masse om dette, og konklusjonen ble visst at nei- det er helt tilfeldig!

Har hatt masse kynnere siden uke 14, hadde det sist og, sikkert 50 om dagen:/ Slitsomt. Og de er veldig ubehagelige, *pust-pust*.

Hadde styrtfødsel sist, 11 dager før termindato, så det kunne jo sett ut som det stemte for min del. Men flere andre har hatt det likedan med kynnere, og har laaaange fødsler 2 uker over termindato.

Så det finnes visst ingen fasit-svar når det kommer til svangerskap, fødsel osv. Veldig individuelt.

Jeg får ihertfall en topptrent livmor -skulle man tro- men om det hjelper er jo ikke sikkert... Fødselen kan jo uansett drøøøøye i tid- av uttallige andre årsaker...

Ikke noe å bli klok på!

;)

Skrevet

4 dager til terming og jeg har gått hele svangerskapet fram til nå uten å legge merke til de. Nå kjenner jeg dem, hvertfall av og til, men får ikke vondt. Legger bare merke til at magen blir hard og ubehagelig. Om det betyr at fødselen nærmer seg vet jeg ikke, men tror ikke det har noe særlig å si. Er jo de som går hele svangerskapet uten merkbare kynnere og plutselig så starter fødselen uten noen form for forvarsel. Kanskje det er slik det vil bli for oss? :)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter..

Var veldig godt å høre at det ikke hadde noen sammenheng.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...