JGG&J Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Selv har jeg dette nicket for at jeg har jente, gutt, gutt og venter jente:)
(Muskat) Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Lette etter et nick, var det første jeg leste da jeg åpnet krydderskuffen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Jeg elsket Bjørnen Collargol som lita jente
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Fordi jeg er så heldig å være "mamma" til to skjønne rottweilertisper ! <3 Dessverre så er hun ene borte Så nå har jeg "bare" en rottweiler og en liten minigris <3
Lirgen Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Valgte nicket mitt fordi det er en blanding av navnet mitt og sambo sitt ( Linn og Jørgen) og vi venter Julibarn :-) Så da ble det : Lirgen_venter Julibarn <3
GeneralSpringSkalle Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 tja, mitt forklarer seg vel egentlig selv... ;p er faktisk nr 2 av 3 som er "unnfanget" på sofaen... vi vasker den altså, og den er av skinn.. (følte plutselig at det kunne komme noen comments her, blir litt paranoid av å være her av og til.. hehe)
Monique8 Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Jeg heter Monica, men ble ofte kalt Monique av eks-kjæresten siden et av hans morsmål er fransk ) 8 fordi jeg er gravid med barn nr. 8
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Hadde nesten det samme sist jeg var gravid (Mitt gamle:"Nurkimagen")
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg har en bolle i ovnen, og den er ventet 18.juli
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 mitt nick kommer av at det er den fineste rosesorten jeg vet om... også har jeg en liten gutt i magen da... hehe
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Marcus er min første sønn og er født i 2006, venter nå en jente i juli 2010 Derfor ble det vel det... heh
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Mitt nick kommer av at jeg hadde ett håp om å bli gravid med min mann... Vi begynte å prøve, å ble skuffet flere ganger på rad, så jeg kalte meg <3<3Håp<3<3 tror jeg det var første gang, så etter 6 mnd satt lille pia mi, så da ble det håpmedvoksendemage )
Minimo <3 Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Mitt nick fordi jeg begynte å ha Minimo som nick når jeg var yngre, og ble kalt det blant noen venner som liten Og fordi jeg har en spire i magen Bruker minimo til ALT!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Min kjære kaller meg for Loyse. Og terminen er 18 juni =)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 7. mars 2010 #16 Skrevet 7. mars 2010 valgte navne fordi jeg venter ein\ei liten sammen me ein tromsøværing
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 linyen fordi jeg ble kalt det før(Er en blanding av for- og etternavn) og resten sier seg vel selv?! ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. mars 2010 #18 Skrevet 7. mars 2010 Jeg bestemte nicket mitt da jeg nettopp hadde fått vite at jeg var gravid med nr 1, og valgte det som best beskrev tilstanden jeg var i akkurat da, defor lykkeli&gla=) I ettertid har jeg hatt litt forskjellige ting bak, og jente08 + nyttårsspire er vel ganske selvforklarende i grunn (spira ble til på nyttårsaften el dagen før, ergo nyttårsspire;)
Løvebakken Skrevet 7. mars 2010 #19 Skrevet 7. mars 2010 Fordi vi har kalt tomta der huset vårt står det samme. =) Navnet kom av at både jeg, samboeren og vår sønn er født i løvens tegn, og huset vårt ligger oppå en bakke, derav navnet Løvebakken.
iok med sønn <3 Skrevet 7. mars 2010 #21 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tror jeg prøvde et annet nick, men det var opptatt...?? Så mitt er så kjedelig... forbokstavene i navnene mine... Kjempe spennende
mammaløve Skrevet 7. mars 2010 #22 Skrevet 7. mars 2010 Jeg ville egntlig ha stor og liten løve, men det var det en annen med en stor og en liten løve som hadde allerede. Så da ble det løvemamma, siden jeg er løve, og småen blir likeså
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #23 Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg liker Discworldbøker og jeg liker Gytha Ogg fordi hun er så positiv og glad i livet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå