konemor med gutt+spire:) Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 jeg tok ut spiralen i januar, hadde mensen i ei uke, to uker sendere den 6 februar fikk jeg mensen i gjenn i ei uke..... nå de siste dagene har jeg ikke følt meg helt "normal". mannen min kommenterte her om dagen pga humøret mitt "er du gravid eller?" mamma har også denne uka vert svært fokusert på puppene minne og i kveld begynte mann min å kommentere dem også. jeg har hatt stikkninger i magen og i dag mått jeg få hjelp av mann min fordi jeg var så svimmel. er veldig trøtt og kvalm om kvelden og morgene men kasteer ikke opp. blir dårlig og sjelven når jeg tar meg en røyk.... i følge lomme legen er jeg visst fem uker på vei.... noen som vet om det er vanlig å ha det sånn etter man har tatt ut en hormon spiral for ikke så lenge siden? har i tilleg myye utflod i dag så jeg har måttet skifte truse to ganger.... er det mensen som kommer eller er jeg gravid? eller er det bare ei sjuke som går?? håper noen kan svare meg.....
Ungmammamia Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har ingen greie på spiral, men jeg fikk beskjed av nutrist og lege at jeg kom til å være veldig hormonell etter å sluttet på ppiller. Jeg hadde gått sammenhengende i nesten 5 år uten å ta pause ( noe som ikke er bra sier legen) Fikk beskjed om å ta 1-2 mnd " fri". Da følte jeg meg riiimelig gravid for å si det sånn! Men så ble jeg gravid etter en liten stund også da...
tvillingmamma<3 Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Den letteste måten å finne ut dette på er vell å ta en test å se? Er ikke så lett å svare på om du er gravid fra sofakroken min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå