Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 hjertelyd hos foster hos vanlig fastlege? Hvilken uke?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 uke 14 tror jeg. noen kan høre det før, jeg hørte det i uke 12 eller 13. andre må vente lenger. er mor litt overvektig, kan det være vanskeligere å finne lyden, eller så kan babyen ha "gjemt seg" litt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Jeg var hos legen i uke 8, da fikk jeg høre hjertelyden på UL. Jeg er også overvektig
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 tenkte på slik som legen har jeg, sånn ekko-greie...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 enkelte leger vil ikke lete etter hjertelyd før ETTER uke 20! dette pga at det ikke er uvanlig å ikke finne noe, det stresser mor unødig! men hvor tidelig man KAN finne det..det må vel være ikke så alt for lenge etter det begynner å slå? må huske det at forstere er så pitte lite, å hjerte endra mindre, er jo kjempe flakks om du får høre noe i det hele tatt, tidlig i svangerskapet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå