Gå til innhold

Ingen mage i uke 18 :( Hvorfor?! Normalt?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL på torsdag.. Men gruer meg så fælt.. Er så redd det ikke er liv der.. selv om jeg hørte hjerte lyden til legen i uke 14 / 15..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Med førstemann begynte jeg ikke å få mage før rundt uke 20.

Skrevet

Ta det lungt. Magen kommer nok :D

 

(jeg fikk ikke mage før i uke 22 / 23 )

Skrevet

Er i uke 33 jeg,og har ikke noe kjempemage jeg altså.. :-)

 

Silja

Skrevet

Tusen takk for svar dere :)

 

Er førstegangs gravid, så litt spørsmål surrer innom meg nå..

 

Håper bare alt er bra på UL!!

 

HI

Skrevet

Er også i uke 18, og har UL på torsdag. Ingen mage (bortsett fra den som alltid har vært der).

Men kjenner at selve linningen på buksene begynner å bli litt trange da... Enda noe ;)

Skrevet

Jeg venter nr 3.og magen har ikke vært lik med noen av mine :-)

 

Silja

Skrevet

Jeg hadde kun en liten hard kul i uke18, kjente spark da, men ingen kunne se at jeg var gravid,

 

Fikk ikke synlig mage før uke23, men kunne sikkert ha skjult graviditeten til uke 26 og alt var likevel normalt

Skrevet

Jeg hadde omtrent ikke antydning til kul på magen før uke 20 + med mitt andre barn, så slapp helt av - den kommer ;-)

Skrevet

Jeg fikk ikke mage før etter UL i uke 19.

Da poppet den plutselig frem..

Lurte selvfølgelig på hvor den ble av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...