Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Skal på UL på torsdag.. Men gruer meg så fælt.. Er så redd det ikke er liv der.. selv om jeg hørte hjerte lyden til legen i uke 14 / 15..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Helt normalt. Med førstemann begynte jeg ikke å få mage før rundt uke 20.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ta det lungt. Magen kommer nok (jeg fikk ikke mage før i uke 22 / 23 )
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Er i uke 33 jeg,og har ikke noe kjempemage jeg altså.. :-) Silja
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Tusen takk for svar dere Er førstegangs gravid, så litt spørsmål surrer innom meg nå.. Håper bare alt er bra på UL!! HI
trompetisten Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Er også i uke 18, og har UL på torsdag. Ingen mage (bortsett fra den som alltid har vært der). Men kjenner at selve linningen på buksene begynner å bli litt trange da... Enda noe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Jeg venter nr 3.og magen har ikke vært lik med noen av mine :-) Silja
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde kun en liten hard kul i uke18, kjente spark da, men ingen kunne se at jeg var gravid, Fikk ikke synlig mage før uke23, men kunne sikkert ha skjult graviditeten til uke 26 og alt var likevel normalt
Tøvsjura Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde omtrent ikke antydning til kul på magen før uke 20 + med mitt andre barn, så slapp helt av - den kommer ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Jeg fikk ikke mage før etter UL i uke 19. Da poppet den plutselig frem.. Lurte selvfølgelig på hvor den ble av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå