Ksenia & Anjem Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 alle sier vista er bare dritt..er det fordi: programmet lukker seg hele tiden og pcen må skrues på nytt?? faen det skjer hele tiden hos meg..er det vista som gjør det eller??
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Har du demoversjon så skjer det hver annen time. Skaf deg windows 7, Jeg synes den er bedre :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 jeg har to originale vista cder, men ingen av dem funker..eller pcen min registrerer ikke at de er i pcen...aner ikke hvorfor
Hufsla Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 jeg er veldig fornøyd med vista, har ikke hatt noen problemer...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Vista suger, sånn er det bare. Bytt til win 7.
Ksenia & Anjem Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 men windows 7 koster jo 2500kr,- dyyyrt
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Får du ikke oppgradering av vistaen da? eller har tiden gått ut på det tilbudet? og win 7 home premium får du for under tusenlappen. Men det kommer jo seff litt an på hva du trenger av muligheter for konfigurasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå